Usein kysyttyä

Ennen hakemista

Mitä dokumentteja minun tulee liittää hakemukseen?
Työhakemuksiin voi liittää halutessaan CV:n sekä hakemuskirjeen.

Mitkä ovat tuetut tiedostomuodot?
Tekstitiedostot voivat olla joko muotoa .pdf tai .doc(x), kuvatiedostot muotoa .jpeg.

Sähköisen työnhakukaavakkeen täyttäminen

Kuinka kauan kaavakkeen täyttäminen kestää?
Täyttäminen kestää muutaman minuutin, jos sinulla on CV valmiina. Saat paluuviestinä linkin, minkä kautta pääset ensimmäistä kaavaketta halutessasi täydentämään.

Mitä selainta suositellaan käyttämään?
Hakulomakkeen täyttö onnistuu kaikilla yleisimmillä selaimilla.

Millä kielellä hakemus tulee tehdä?
Työhakemuksen voi lähettää suomeksi tai englanniksi.

Voinko hakea useampaa työpaikkaa samalla kaavakkeella?
Yleensä paikat eroavat niin paljon, että hakemusta kannattaa muokata. Jos haluat käyttää täsmälleen samaa hakemusta, voimme kopioida hakemuksesi toiseen työpaikkaan.

Sähköisen kaavakkeen lähettämisen jälkeen

Miten varmistun siitä, että Kesko on saanut työhakemukseni?
Lähetettyäsi hakemuksen saat vahvistusviestin, jossa kerrotaan hakemuksen tulleen perille. Jos epäilet, onko hakemuksesi mennyt perille, voit olla sähköpostitse tai puhelimitse yhteydessä työpaikkailmoituksen yhteyshenkilöön tai yleiseen puhelinnumeroomme 010 5311.

Kuinka kauan hakemukseni säilyy järjestelmässä?
Säilytämme tiettyyn avoimeen positioon kohdistettuja hakemuksia ja niihin liittyviä tietoja yhden vuoden ja kolme kuukautta hakemuksen saapumisesta.

Voinko tehdä muutoksia hakemukseeni, kun olen lähettänyt sen?
Valitettavasti itse ei pääse hakemusta muokkaamaan. Mutta voit olla yhteydessä helpdesk.hr@kesko.fi.

Muita kysymyksiä työnhausta

Miten haetaan työpaikkaa K-kaupasta?
Jos sopivaa paikkaa ei ole juuri avoimena, voit ottaa suoraan yhteyttä oman paikkakuntasi kauppoihin.

 

Takaisin ylös